محرم 1392 هیئت جوانان حضرت علی اکبر علیه اسلام با نوای مهدی احتشامی
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
محرم 1392 هیئت جوانان حضرت علی اکبر علیه اسلام با نوای مهدی احتشامی
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلی امام حسین (ع)محرم 1392 هیئت جوانان حضرت علی اکبر علیه اسلام با نوای مهدی احتشامی

پایگاه اینترنتی عاشورائیان ***مرکز آموزش تخصصی مداحی***
تعداد بازدید : 41
نویسنده پیام
iman آفلاین

مدیر کل

ارسال‌ها : 118
عضويت : 4 /3 /1393
محل زندگي : اصفهان
سن : 32
تشکر ها: 28
تشکر شده : 19
محرم 1392 هیئت جوانان حضرت علی اکبر علیه اسلام با نوای مهدی احتشامی
بخشهایی از محرم 1392 هیئت جوانان حضرت علی اکبر علیه اسلام با نوای مهدی احتشامی
به جهت کاهش حجم و سهولت در دانلود، فایلها فشرده شده و کیفیت آنها نیز کم شده است. جهت تهیه فایل اصلی با کیفیت اصلی با ما تماس بگیرید.

شور- کجارو دارم آقا کجارودارم

شور- خداحافظ محرم

زمینه- یا عباس راس حسین به نیزه ها

شور- غریب مادر غریب مادر

واحد- حسینی نور دل علی ولی الله

واحد حماسی- حیدر کرار علی یا علی

شور- بیابابا جون دیگه رقیه خسته شده

زمینه - شبای غم چه کنم؟

واحد - تا میپوشم پیرهن هیئت رو

شور- نمیرسه دستم به کربلای تو

واحد - ارزوی ما دیدن شش گوشه


واحد - برای ارباب دل بیقرارم

واحد - ای بیکفن پسر زهرا

شور - امان ای دل ای دل

شور- حیدر حیدر

واحد - آمد محرم دلها غمین است

واحد - یا علی اکبر مدد

واحد - الله اکبر شاه غیرته

شور- بهترین شبای عمر من محرمه

زمینه - کسی ندیده گریه کنم

بدل واحد - ابی عبدالله سالار زینب

شور- اشهد ان علیا ولی الله


دودمه - اصغر من کی به زبان آمده

واحد - الحمدلله اومد محرم

بدل واحد- هرکه دارد هوس کرببلا بسم الله

شور- یه آرزو مونده تو سینه

ابتهال شور- ای تشنه لب تو طاقت خنجر نداشتی

واحد - ای مهربونم ارباب

واحد - دم زو ولای تو خدا میزند


شور- باز امشب از هجر کربلا گریونم

واحد - ای غصه ات بالاترین داغ محرم

شور- این اشکها نتیجۀ اسلام زینب است

زمینه- بی سامونم دل پریشونم

شور - چشمام تاره حالم زاره

واحد - حرم الله کربلا

شعر خوانی- حرم در دست دشمنهاست عباس

شور- حرم و غم بیتابی

شور حروله

شور- خواب دیدم برای تو

واحد - دامان خاک دامن مادر نمیشود

واحد- دختری در التهابه


واحد - دستۀ سینه زنان حرم افتاده به راه

واحد - دل پراز هیاهو

واحد - دل عاشق پرگرفته

واحد - دلم لبریز زپیمانه

واحد- دوباره حرف غم شد

دودمه -دستهایم راسپرکردم برای حنجرت

بدل واحد- شب جمعه کربلا

واحد - صاحب روضه ها حضرت خیرالنساء

شور- شبهای جمعه فاطمه آید به دشت کربلا

زمینه- شبیه زینب کسی ندیده

واحد - شد محرم دل من میل زیارت دارد

واحد - صحن و سرای تو بهشته

شور- عشق من و ارباب نداره پایانی

واحد- علی اصغر مشگل گشا منم

شور- کرببلا یادش بخیر

زمینه- لالا علی اصغر من


شور- لیله العباس

شعر خوانی - ما را اسیر زینب کبری نوشته اند

دودمه - امشبی را شه دین در حرمش مهمان است

شور- سه ساله روضه خونه

بدل واحد - السلام علیک یا اباعبدالله



جهت دریافت فایلهای اصلی با کیفیت بالا با ما تماس بگیرید.

دوشنبه 19 آبان 1393 - 17:17
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ