بانک اشعار مناجات - پاسخ 4
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
بانک اشعار مناجات - پاسخ 4
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلی / بانک اشعار مناجات ◄ پاسخ 4

پایگاه اینترنتی عاشورائیان ***مرکز آموزش تخصصی مداحی***
ali آفلاین

کاربر فعال

ارسال‌ها : 87
عضويت : 11 /3 /1393
پاسخ : 4 RE :
با اشکایی که شد دوباره جاری
میخوام بازم بهم محل بذاری
تا که نشم شرمنده بیشتر از این
یه وقت گناهام و به روم نیاری
خیلی خوبه که تارف و، کنار بذارم رُک بشم
وقتشه خیلی حرفارو، بهت بگم سبک بشم
توی مناجاتم دیگه، سوزش آهی ندارم
خودت که بهتر می دونی، جز تو پناهی ندارم
الهی من لی غیرک
******
ذکر لب همه، الهی العفو
با اشک و زمزمه، الهی العفو
إغفر ذنوبنا، بحقّ حیدر
بحقّ فاطمه، الهی العفو
وقتی که دل می شه پُر از، حال و هوای خوب تو
سجاده مو پهن می کنم، مثل همیشه رو به تو
واسه گناهای خودم، ببین عزادارم هنوز
دل کندم از همه ولی، به تو امید دارم هنوز
الهی من لی غیرک
******
دلی که رفته زیر دین، می بخشی
شده اسیر شور و شین می بخشی
یقین دارم که یا قدیم الاحسان
منو به حرمت حسین می بخشی
بنده ی روسیاهتم، ولی به زیر دینتم
درسته من بدم ولی، گریه کن حسینتم
به عشق کربلا فقط، می خوام که سینه چاک بشم
خدا کنه تو این شبا، با اشک روضه پاک بشم
الهی من لی غیرک" اسماعیل شبرنگ "

پنجشنبه 15 خرداد 1393 - 23:08
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ